Πρακτικές Medical SEO Που θα Σας Βοηθήσουν να Αποκτήσετε Περισσότερους Πελάτες

Κερδίστε πελάτες με το medical seo

Ανεξάρτητα από τη φήμη ή την εμπειρία που μπορεί να έχετε ως γιατρός, καλείστε να υιοθετήσετε τις κατάλληλες στρατηγικές ιατρικού μάρκετινγκ για να μπορέσετε να ανταγωνιστείτε τους συναδέλφους σας στο internet. Η επιτυχημένη επιχείρηση υγειονομικής περίθαλψης βασίζεται πλέον στο digital marketing για να μπορέσει να προσεγγίσει τον πελάτη με τον πλέον δημιουργικό τρόπο. Αυτό είναι απαραίτητο, καθώς χρειάζεστε συνεχώς όλο και περισσότερους ασθενείς να μαθαίνουν για την ικανότητα σας ως γιατρός.

Η υιοθέτηση του medical SEO* ως στρατηγικής μάρκετινγκ για το website σας είναι η καλύτερη απόφαση. Αν εφαρμοστεί σωστά θα αυξήσει την οργανική επισκεψιμότητα του ιστότοπού σας. Με άλλα λόγια, όλο και περισσότεροι άνθρωποι θα γνωρίζουν για τις υπηρεσίες σας, χωρίς να επενδύετε χρήματα σε πληρωμένη διαφήμιση.

Ακολουθούν μερικές από τις πρακτικές που θα σας βοηθήσουν να βελτιώσετε το SEO του website σας:

Ασχοληθείτε με το πρόβλημα των ασθενών σας

Όπως όλοι γνωρίζουμε, οι χρήστες του Διαδικτύου διαθέτουν ελάχιστα δευτερόλεπτα προσοχής μόλις μπαίνουν σε ένα site. Εάν δεν δουν αμέσως αυτό που αναζητούν, θα κάνουν κλικ σε έναν άλλο ιστότοπο.

Οι περισσότεροι ιατρικοί ιστότοποι κάνουν τη λάθος εκτίμηση να πιστεύουν ότι έχουν κάνει τη δουλειά τους αναφέροντας τις υπηρεσίες τους. Οι ασθενείς θέλουν αποδείξεις για το αν είστε αξιόπιστος ως επαγγελματίας γιατρός. Κανείς δεν θα σας εμπιστευτεί τη ζωή του μόνο και μόνο επειδή ο ιστότοπός σας έχει μια ωραία εικόνα.

Συμπεριλάβετε πραγματικές μαρτυρίες ασθενών, φωτογραφίες του ιατρείου σας, άρθρα σχετικά με τα πιο πρόσφατα ιατρικά επιτεύγματα σας και κυρίως, περιεχόμενο σχετικά με τις παθήσεις που γιατρεύετε. Διατηρείτε πάντα το περιεχόμενο σας ενημερωμένο. Εάν δεν το κάνετε, οι ασθενείς σας θα συνειδητοποιήσουν σύντομα ότι δεν έχετε κανένα ενδιαφέρον να τους παρέχετε ποιοτικές υπηρεσίες.

Παρουσιάστε έναν ιστότοπο φιλικό προς κινητά

Τα τελευταία χρόνια, υπάρχει μια σημαντική αύξηση στα άτομα που βασίζονται στο κινητό για τις αναζητήσεις τους στο Διαδίκτυο. Πρέπει να προσαρμόσετε τον ιατρικό σας ιστότοπο ανάλογα για να διατηρήσετε την επισκεψιμότητα. Κατά συνέπεια, πρέπει να δημιουργήσετε έναν ιστότοπο φιλικό προς τα κινητά και τα tablet. Επίσης είναι σημαντικό να έχετε βελτιστοποιήσει την ταχύτητα φόρτωσης της σελίδας, το σχεδιασμό, τη δομή και το μέγεθος των εικόνων για να κάνετε το website σας εύκολα προσβάσιμο από κινητά.

Βασιστείτε στις κατάλληλες Λέξεις-κλειδιά

Η χρήση κατάλληλων λέξεων-κλειδιών θα διασφαλίσει ότι ο ιστότοπός σας θα κατατάσσεται υψηλότερα στο Google. Η Google ταξινομεί συνεχώς δεδομένα σχετικά με τις λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιούν οι χρήστες του Διαδικτύου για την αναζήτηση ενός συγκεκριμένου θέματα.

Αντί να μαντεύετε τις λέξεις-κλειδιά, λάβετε τη βοήθεια ενός SEO agency για να επιλέξετε τα keywords που ταιριάζουν στην ειδικότητα σας.

Εστιάστε την προσοχή σας στην Τοπική αναζήτηση

Πρέπει να συνειδητοποιήσετε ότι οι ασθενείς προτιμούν να επισκέπτονται ιατρεία τα οποία βρίσκονται στην περιοχή τους. Δεν θέλουν να διανύσουν χιλιόμετρα μόνο για να επισκεφτούν έναν γιατρό, ειδικά όταν δεν αισθάνονται καλά.

Κατά τη δημιουργία του website σας, λάβετε υπόψη την περιοχή στην οποία βρίσκεστε. Δώστε στη Google στοιχεία για να σας «τοποθετήσει» σε μια συγκεκριμένη περιοχή. Επιπλέον, ενημερώστε τα στοιχεία επικοινωνίας σας στο Google My Business και σε ιστότοπους μέσων κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook. Κατά συνέπεια, οι πελάτες σας θα ξέρουν πώς να επικοινωνήσουν μαζί σας και που να σας βρουν.

Πιστέψτε στο Medical SEO

Κάθε γιατρός θέλει να βρίσκεται στην πρώτη σελίδα των οργανικών αποτελεσμάτων της Google για την ειδικότητα του. Οι συμβουλές που αναφέρονται παραπάνω θα κάνουν τον ιστότοπό σας να πετύχει αυτόν τον στόχο. Δεν θέλετε να χάσετε έναν πιθανό πελάτη επειδή οι συνάδελφοι σας είναι υψηλότερα από εσάς στις μηχανές αναζήτησης. Βασιζόμενοι στο medical SEO θα είναι εύκολο να κάνετε το ιατρείο σας κερδοφόρο.

 

* Συχνά το medical SEO αναφέρεται και ως healthcare SEO. Αν και ο δεύτερος όρος είναι ευρύτερος γιατί περιλαμβάνει και τις μονάδες φροντίδας ηλικιωμένων, στην πραγματικότητα αναφέρεται στην ίδια τεχνική SEO.