Μεσίτες στο Διαδίκτυο: Τι Μπορείτε να Δημοσιεύετε και τι Πρέπει να Αποφεύγετε στα Κοινωνικά Δίκτυα

dominik-dancs-YumiD4DmYBA-unsplash

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα ισχυρό εργαλείο που μπορεί να βοηθήσει κάθε επαγγελματία μεσίτη ακινήτων να συνδεθεί με πιθανούς πελάτες, αλλά μπορεί επίσης να είναι επικίνδυνο αν δεν γίνεται με προσοχή.

Το πιο σημαντικό πράγμα που πρέπει να θυμάστε είναι ότι οτιδήποτε δημοσιεύετε στο Διαδίκτυο θα υπάρχει για πάντα. Εάν πρόκειται να χρησιμοποιήσετε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για επαγγελματικούς σκοπούς, είναι σημαντικό να ξέρετε τι μπορεί να έχει θετικό αντίκτυπο τόσο για την προσωπικότητά σας όσο και για τη δουλειά σας αλλά και τι θα πρέπει να αποφεύγετε να μοιράζεστε με το κοινό σας.

Τι μπορείτε να μοιραστείτε στα Social Media

Τα σχέδια για το πώς θα περάσετε τη μέρα σας

Το να μοιραστείτε τα σχέδιά σας για την ημέρα που ξεκινά είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσφέρετε πληροφορίες για το πώς δουλεύετε. Όχι μόνο βοηθάτε τους ακόλουθούς σας και τους πιθανούς πελάτες σας να σας γνωρίσουν καλύτερα, αλλά επίσης τους ενθαρρύνετε να αλληλεπιδράσουν μαζί σας, ώστε να μπορείτε να μάθετε περισσότερα και εσείς για αυτούς.

Μια ωραία δημοσίευση, για παράδειγμα, είναι να χρησιμοποιήσετε τη δυνατότητα της δημοσκόπησης ζητώντας από το κοινό σας να ψηφίσει πώς ήταν η μέρα του.

Τα κατοικίδια και τα παιδιά σας

Σε ποιον δεν αρέσει μια χαριτωμένη φωτογραφία μιας γάτας κουκουλωμένης στο κρεβάτι; Πολλοί από τους ακόλουθούς σας πιθανότατα έχουν κατοικίδια ή παιδιά, επομένως υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να συνδεθούν όταν μοιράζεστε τις εικόνες σας. Φυσικά, μπορείτε να μοιραστείτε φωτογραφίες της οικογένειάς σας στην ιστορία σας στο facebook ή/και στο Instagram μόνο εάν αυτό είναι κάτι που σας κάνει να αισθάνεστε άνετα. Εννοείται, ότι όταν πρόκειται για μικρά παιδιά, οι φωτογραφίες πρέπει να είναι έξυπνα τραβηγμένες ή αναρτημένες ώστε να μη φαίνονται καθαρά τα πρόσωπά τους.

Το πρόσωπό σας

Περισσότερο από κάθε τι άλλο, το πρόσωπο είναι αυτό με το οποίο θα συνδεθεί το κοινό σας. Όσο πιο πολύ οι ακόλουθοί σας βλέπουν το πρόσωπό σας και ακούνε τη φωνή σας, τόσο μεγαλύτερη θα είναι η οικειότητα μαζί σας. Δημοσιεύοντας φωτογραφίες σας ή βίντεο με εσάς να μιλάτε, οι ακόλουθοί σας θα είναι πιο σίγουροι και θα αισθάνονται πιο άνετα να σας πλησιάσουν για να συζητήσετε μια ενδεχόμενη συνεργασία. Είναι κατανοητό ότι αυτό μπορεί να φαίνεται λίγο παράξενο στην αρχή, αλλά σίγουρα η προσπάθεια αξίζει τον κόπο!

Τι δεν πρέπει να δημοσιεύετε στο Ίντερνετ

Τώρα που γνωρίζετε ποιες είναι οι δημοσιεύσεις που μπορεί να μην έχουν σχέση με τη μεσιτεία αλλά μπορεί να ωφελήσουν τη δουλειά σας, ήρθε η ώρα να δείτε τι πρέπει να αποφεύγετε όταν κοινοποιείτε στο Διαδίκτυο.

Σχέδια για ταξίδια και διακοπές

Ένα λάθος που κάνουν συχνά οι άνθρωποι είναι να μοιράζονται τα σχέδιά τους στο Διαδίκτυο προτού φύγουν για διακοπές ή για ένα επαγγελματικό ταξίδι. Αν και μια τέτοια κίνηση μπορεί να φαίνεται αθώα, η δημοσίευση ότι θα απουσιάσετε μπορεί σε ορισμένα μάτια να εξισώνεται σαν μια διαφήμιση ενός άδειου σπιτιού, κάτι που θα μπορούσε να θέσει την κατοικία σας και την προσωπική σας περιουσία σε κίνδυνο. Αν θέλετε να μοιραστείτε τον ενθουσιασμό σας καλύτερα να κάνετε σχετική δημοσίευση στο Διαδίκτυο αφού επιστρέψετε.

Αρνητικό περιεχόμενο

Είτε εκφράζετε δυσαρέσκεια για μια εταιρεία ή υπηρεσία, είτε συζητάτε για πελάτες ή ακόμα και για τους ανταγωνιστές σας, φροντίστε να μην είστε αρνητικοί. Η κοινή χρήση αυτού του περιεχομένου ουσιαστικά είναι η προβολή προσωπικών ή επαγγελματικών υποθέσεων που μπορεί να επιτρέπουν αμφισβήτηση και θα ήταν καλύτερα να μη γίνονται δημόσια καθώς μπορεί να σας εκθέσουν.

Εμπιστευτικές πληροφορίες

Όπως προαναφέρθηκε, οτιδήποτε αναρτάται στο Διαδίκτυο, ακόμη και αν σβηστεί αμέσως, δεν παύει να έχει ήδη βρεθεί σε κοινή θέα. Επομένως, μην μοιράζεστε τίποτα που θα πρέπει να παραμείνει ιδιωτικό. Αυτό περιλαμβάνει τόσο εμπιστευτικά στοιχεία εργασίας ή πελάτη όσο και τα προσωπικά σας δεδομένα όπως ο αριθμός κοινωνικής ασφάλισης ή τα τραπεζικά σας στοιχεία.

Κλεμμένο περιεχόμενο

Η λήψη στιγμιότυπων οθόνης και η ανάρτηση της εικόνας κάποιου άλλου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, χωρίς την άδεια ή την αναγνώριση του αρχικού δημιουργού, είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να διασφαλίσετε έναν φάκελο εισερχομένων γεμάτο με οργισμένα άμεσα μηνύματα. Αν δείτε μια εικόνα που θέλετε να αναδημοσιεύσετε, οφείλετε είτε να μοιραστείτε την ανάρτησή της στην ιστορία σας είτε να επικοινωνήστε με τον αρχικό δημιουργό για να τον ρωτήσετε εάν επιτρέπει τη δημοσίευση στη ροή σας.