Βελτιστοποιήστε τις διαφημίσεις σας σε Facebook και Instagram
Μόλις αναλυθούν τα δεδομένα, ελέγξτε επίσης τα δημιουργικά διαφημίσεων και βελτιστοποιήστε τα.
Μερικές συμβουλές.
- Βελτιστοποιήστε το μέγεθος και την ποιότητα των εικόνων. Αποφύγετε την περικοπή στην προεπισκόπηση. Ακολουθούν οι μετρήσεις σε pixel για τις διάφορες μορφές.
- Κλικ ιστότοπου, μετατροπές ιστότοπου, απόκριση συμβάντος: 1200 x 628 pixel.
- Εικόνες στην ενότητα Ειδήσεις: 1200 x 900 pixel
- Εικόνες στη δεξιά στήλη: 254 x 133 pixel
- Like στη Σελίδα: 200 x 444 pixel
- Χρησιμοποιήστε πρωτότυπες και ποιοτικές εικόνες. Κατεβάστε τις ή αγοράστε τις από συγκεκριμένους ιστότοπους που εγγυώνται την υψηλότερη ποιότητα.
- Χρησιμοποιήστε άμεσο αντίγραφο. Προσπαθήστε να είστε συνεπείς με την επωνυμία σας στις λέξεις που χρησιμοποιείτε. Βεβαιωθείτε ότι η διαφήμισή σας δεν μοιάζει με διαφήμιση.
- Προσπαθήστε να είστε άμεσοι και αυθόρμητοι. Βεβαιωθείτε ότι το CTA είναι μια λογική συνέπεια του κειμένου που μόλις ο χρήστης έχει διαβάσει.
- Διαχειριστείτε τον προϋπολογισμό. Εάν έχετε περιορισμένο budget, περιορίστε τη διάρκεια της καμπάνιας.
Είστε έτοιμοι να διαφημιστείτε στο Facebook;
Εάν έχετε διαβάσει μέχρι αυτό το σημείο, σίγουρα θα έχετε κατανοήσει την αξία αυτού του οδηγού. Συνεχίζοντας να διαβάζετε θα έχετε πρόσβαση σε άλλες σημαντικές πληροφορίες, ώστε να αυξήσετε την αξία των όσων μάθατε μέχρι στιγμής.
Ξεκινήστε την καμπάνια σας προσελκύοντας το κοινό της Σελίδας σας
Αυτή η πρακτική μπορεί να φαίνεται ασήμαντη, αλλά είναι το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε.
Στοχεύοντας στους θαυμαστές σας, υπάρχει πολύ μεγαλύτερη πιθανότητα το κοινό σας να ανταποκριθεί στην καμπάνια σας. Οι θαυμαστές σας θα αντιδράσουν καλύτερα στις διαφημίσεις σας από άλλα άτομα και είναι πιο πιθανό να σχολιάσουν.
Γιατί αυτή είναι μια επιτυχημένη προσέγγιση; Επειδή αυξάνετε το CTR και θα έχετε χαμηλότερο CPC.
Επιπλέον, η προώθηση περιεχομένου, πρώτα για την κοινότητά σας και έπειτα για άλλους χρήστες, θα είναι ένας τρόπος για να αυξήσετε την αφοσίωση, επειδή οι αλληλεπιδράσεις και τα σχόλια θα διατηρηθούν στη διαφήμιση.